Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14110/1514/19)  obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:

  • na adresu: ČISTOĆA PAG d.o.o.Braće Fabijanića 1, 23250 Pag,
  • e-mailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • faxom na broj +385 ( 0 )23 600 101,
  • osobno u sjedištu Davatelja javne usluge radnim danom na adresi Čistoća Pag d.o.o. Braće Fabijanić 1, 23250 Pag u vrijeme rada sa strankama

Potrošači - korisnici komunalnih usluga mogu podnijeti prigovor po računu Društvu u roku od 15 dana od izdavanja računa.

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

(MOLIMO VAS DA U VAŠEM PRIGOVORU NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU PRIGOVORA).

POVJERENSTVO ZA REKLAMACIJE:

Pisane upite Povjerenstvu za reklamacije ČISTOĆA PAG d.o.o. možete uputiti na adresu Braće Fabijanića 1, 23250 Pag (s naznakom Za Povjerenstvo za reklamacije).

Na web stranici Čistoće Pag d.o.o. koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad web stranice, dok nam drugi pomažu u poboljšanju web stranice i korisničkog iskustva (praćenje kolačića). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcionalnosti web stranice.