Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:
- na adresu: ČISTOĆA PAG d.o.o.Braće Fabijanića 1, 23250 Pag,
- e-mailom: prigovori@cistocapag.hr
- faxom na broj +385 ( 0 )23 600 101,
- osobno u sjedištu Davatelja javne usluge radnim danom na adresi Čistoća Pag d.o.o. Braće Fabijanić 1, 23250 Pag u vrijeme rada sa strankama
Potrošači – korisnici komunalnih usluga mogu podnijeti prigovor po računu Društvu u roku od 15 dana od izdavanja računa.
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
(MOLIMO VAS DA U VAŠEM PRIGOVORU NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU PRIGOVORA).
POVJERENSTVO ZA REKLAMACIJE:
Pisane upite Povjerenstvu za reklamacije ČISTOĆA PAG d.o.o. možete uputiti na adresu Braće Fabijanića 1, 23250 Pag (s naznakom Za Povjerenstvo za reklamacije).