PRIGOVOR KORISNIKA JAVNE USLUGE (REKLAMACIJA)
podnosi se sukladno odredbana Zakona o općem upravnom postupku.
Potrošači - korisnici komunalnih usluga mogu podnijeti prigovor po računu Društvu u roku od 15 dana od izdavanja računa na propisanom obrascu ( potpisati i poslati sva tri obrasca ):
- 1. PRIGOVOR - INFORMIRANJE - PDF dokument
- 2. PRIGOVOR - WORD dokument
- 3. PRIGOVOR - IZJAVA I PRIVOLA - PDF dokument
- pisanim putem na adresu: ČISTOĆA PAG d.o.o. Braće Fabijanića 1, 23250 Pag,
- e-mailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- faxom na broj +385 ( 0 )23 600 101,
- osobno u sjedištu Davatelja javne usluge radnim danom od ponedjeljka do petka na adresi:Čistoća Pag d.o.o. Braće Fabijanić 1, 23250 Pag u vrijeme rada sa strankama
Svaku promjenu vlasništva potrošač je dužan prijaviti u roku od 15 dana od nastanka promjene. U sljedećim slučajevima:
Promjene vlasnika prostora ili davanja u najam/zakup potrebno je dostaviti slijedeće dokumente:
- Kupoprodajni ugovor ili
- Ugovor o darovanju ili
- Ugovor o najmu ili
- Ugovor o zakupu ili
- Neki drugi dokument iz kojeg je vidljiva promjena (npr. Rješenje o nasljeđivanju)
Dokumentacija se može predati:
- Pisanim putem na adresu: ČISTOĆA PAG d.o.o., Braće Fabijanić 1, 23250 Pag
- Faxom: 023/600-101
- e- mailom:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- osobno u sjedištu Društva